اینجانب
قلب کسب‌و‌کار شماست

سامسونگ و ال جی گوشی های 5G خود را در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهند کرد


امیررضا | یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷, ۱۱:۰۹
مدت زمان مطالعه : ۲ دقیقه
سامسونگ در ساخت تلفن 5G خود با چند واسطه کار می‌کند. تولیدکنندگان و واسطه‌ها هردو وعده داده‌اند که ساخت موبایل 5G را در سال ۲۰۱۹ به واقعیت تبدیل کنند. اما چه زمانی گوشی‌های 5G به دست ما خواهند رسید؟
کنگره جهانی موبایل بزرگترین نمایشگاه سالانه این صنعت بوده است و در حال حاضر برای ۲۵ تا ۲۸ فوریه برنامه‌ریزی شده است. براساس اطلاعات گزارش شده انتظار می‌رود سامسونگ سه مدل گوشی Galaxy S10 و یک مدل گوشی 5G را جداگانه رونمایی کند. اگرچه این گزارش از منابع مختلف نقل شده، اما سامسونگ این اطلاعات را تأیید نکرده است.
آنچه تأیید شده اینکه این شرکت بر روی یک گوشی 5G کار می‌کند. به گزارش یک منبع، ال‌جی نیز قصد دارد گوشی 5G خود را در این کنگره ارائه کند و انتظار میرود ال‌جی در ماه مه (خردادماه) در کره و ایالات‌متحده گوشی‌های 5G را معرفی کند .گفته شده که تلفن جدید نسخه ارتقا یافته LG G7 ThinQ با تراشه جدید ۵ گیگابایتی کوآلکام Qualcomm است. این گوشی ممکن است LG G8 ThinQ نامگذاری شود. این منبع همچنین افزوده که طرح نامگذاری ممکن است تغییر کند.
به هر حال در ماه مارس، ال‌جی و سامسونگ می‌توانند محصولات خود را به فروش برسانند. البته سامسونگ و ال‌جی اظهارنظری در این مورد نکرده‌اند.
آیا با تکنولوژی 5G آشنا هستید؟ نظر شما در مورد گوشی‌های مبتنی بر فناوری 5G چیست؟
۱۸۷
منبع : cnet

نظرات کاربران|   ۱  نظر
برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید   |   وارد شوید
نظرات کاربران
پش
پشتیبانی فنی
۵ سال پیش
۱
۰
فعلا که خرید گوشی با این شرایط و قیمت یکم غیر عاقلانه هست. باید دید در آینده قیمت ها چه تغییری میکنن!
ارسال
تبلیغات
جهت درج تبلیغات درخواست خود را به ایمیل ما ارسال نمایید...
Copyright © 2016 - 2024 enjaneb.com | All rights reserved.
Made in Iran