اینجانب
قلب کسب‌و‌کار شماست

فایرفاکس جلوی استخراج گرهای ارز دیجیتال و اثرانگشت را خواهد گرفت


امیررضا | سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷, ۲۰:۰۹
مدت زمان مطالعه : ۲ دقیقه
فایرفاکس به زودی می‌تواند رایانه شما را از تکنیک‌های استخراج ارز دیجیتال و اثرانگشت محافظت کند.همانطور که گزارش Bleeping Computer می‌گوید، موزیلا از ماه مه ۲۰۱۸ به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از این تهدیدات بود و قصد داشت یک راه حل را در فایرفاکس ۶۳ راه‌اندازی کند، اما این ویژگی در نسخه ۶۳ دیده نشد.
فهرست مطالب
منظور از اثرانگشت چیست؟
در بخش گزارش باگ سایت موزیلا، «یوهان هافمن» پستی قرار داده که چگونگی محافظت از کامپیوتر و جلوگیری از فعالیت استخراج گرهای ارز دیجیتال را نمایش می‌دهد. این ویژگی احتمالا از بخش تنظیمات این مرورگر در دسترس قرار خواهد گرفت.


دو گزینه جدید در تنظیمات امنیتی مرورگر شما ظاهر می‌شود. اگر از یک سایت بازدید نمایید، با کلیک روی آگهی در نوار آدرس مرورگر شما مشخص خواهد شد كه آیا هر fingerprinters یا cryptominers شناسایی شده است یا خیر.
منظور از اثرانگشت چیست؟
با در کنار هم قرار دادن مشخصات منحصر به فرد کامپیوتر شما که از طریق مرورگر قابل تشخیص و ردیابی است می‌توان به یک اطلاعات واحدی دست یافت که مختص خود شماست.
به طور مثال اثرانگشت را می‌توان با استفاده از ترکیب وضوح صفحه نمایش خود، لیست فونت‌های نصب شده و تنظیمات مختلف مربوط به کارت گرافیک، از جمله نحوه ارائه اشیاء خاص به دست آورد.
آیا از فایرفاکس استفاده می‌کنید؟ پیشنهاد ما استفاده از این مرورگر می‌باشد.
۹۳
منبع : techradar

نظرات کاربران|   ۰  نظر
برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید   |   وارد شوید
نظرات کاربران
تاکنون دیدگاهی ارسال نشده است   |   اولین مال شماست :)
تبلیغات
جهت درج تبلیغات درخواست خود را به ایمیل ما ارسال نمایید...
Copyright © 2016 - 2024 enjaneb.com | All rights reserved.
Made in Iran