با اتصال پنل به ربات تلگرام از پیام های جدید در هر زمان مطلع شوید :)

اینجانب
قلب کسب‌و‌کار شماست

بررسی کهکشان جدید سامسونگ به نام Galaxy S10


امیررضا | شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷, ۱۱:۴۵
مدت زمان مطالعه : ۷ دقیقه
بررسی اولیه
Galaxy S10 سامسونگ یک تلفن همراه است هم برازنده شما و هم برازنده خانواده S که ۱۰ سال است شما را همراهی نموده است. صفحه نمایش Infinity-O که در خود شکافی از دوربین جا داده، دوربین‌های سه گانه عقبی که عکس‌های فوق العاده‌ای را می‌گیرند. فن‌آوری سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش که باید به خوبی به شما خدمت کند و تکنولوژی Wireless PowerShare بیسیم که می‌تواند حتی به دوستان شما هم یاری رساند. این تغییرات زیادند اما همه می‌دانیم که قیمت هم بالاست:
فهرست مطالب
بررسی اولیه تاریخ انتشار و قیمت Samsung Galaxy S10 صفحه نمایش طراحی دوربین مشخصات و باطری
» نسبت زیاد صفحه نمایش به بدنه جلویی » سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش » فناوری PowerShare بی سیم اما در مقابل : » افزایش قیمت بالا نسبت به رقبا » برجا ماندن دکمه بیکسبی (Bixby)
تاریخ انتشار و قیمت Samsung Galaxy S10
تاریخ انتشار Galaxy S10 سامسونگ جمعه ۸ مارس (۱۷ اسفند ۹۷) است و این در حالی است که معرفی آن بیستم فوریه (اول اسفند ۹۷) به طور رسمی اعلام شد و پیش از این هم در برخی از کشورها بارها و بارها به نمایش درآمده بود. قیمت پایه این گوشی ۸۹۹ دلار / ۷۹۹ پوند است و این به معنی است که شما در حال پرداخت هزینه اضافی‌تری نسبت به گلکسی S9 بوده‌اید.
اگر علاقه‌ دارید که این گوشی را داشته باشید اما از پس هزینه‌ی بالای آن بر نمی‌آیید می‌توانید از مدل Galaxy S10e استفاده نمایید که قیمت آن ۱۵۰ دلار ارزان‌تر برای‌تان در می‌آید. مشخصات سامسونگ کهکشان S10 وزن: ۱۵۷ گرم ابعاد: ۱۴۹٫۹×۷٫۸×۷۰٫۴ میلی‌متر سیستم عامل: اندروید ۹ ابعاد صفحه نمایش: ۶٫۱ اینچ وضوح تصویر: QHD پردازنده: هشت هسته‌ای رم: ۸ گیگابایت حافظه: ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت باطری: ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت دوربین عقب: سه دوربین » ۱۶ مگاپیکسل » ۱۲ مگاپیکسل » ۱۲ مگاپیکسل دوربین جلو: ۱۰ مگاپیکسل
صفحه نمایش
صفحه نمایش سامسونگ در مقایسه با رقبا بسیار بهتر عمل می‌کند. در حقیقت یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی سوپر اِمولد که برتر از آن چیزی است که سامسونگ به رقبایش می‌فروشد. روشنایی عمودی برای دیدی بهتر، لبه‌هایی ظریف و منحنی با پیکس‌هایی که از طرفین پخش می‌شوند و پشتیبانی از HDR10 برای کنتراست و رنگ بهتر. در این صفحه نمایش از بریدگی بالای صفحه اجتناب شده و تنها از یک شکاف دایره‌ای در بالای سمت راست صفحه جهت جانمایی دوربین جلویی استفاده نموده است. ابعاد صفحه در مقابل سری قبلی ۹٫۵ درصد بزرگتر شده و قاب پایه هم از قاب بالایی قدری بزرگتر به چشم می‌آید.
طراحی
قاب آلومینیومی نازک‌تر شده و در زیر یک شیشه‌ی صاف با رنگ‌های مشکی منشوری، صورتی فلامینگویی، زرد قناری، سفید منشوری، آبی منشوری و سبز منشوری قرار دارد. قرارگیری سه لنز دوربین در کنار هم واقعا نمایی جذاب را به پشت گلکسی S10 داده است. همچنین شارژر بی سیم غیر قابل مشاهده است و این نگاهی کاملا ظریف به دستگاه می‌هد. در حالی که اکثر گوشی‌های اندرویدی از سنسور اثرانگشت عقب استفاده می‌کنند سامسونگ با جانمایی پد سنسور در زیر شیشه نمایشگر در گلکسی S10 سهولت و جذابیت خاصی را به این دستگاه داده است.این سنسور با سنسورهای نوری OnePlus 6T و Huawei Mate 20 Pro متفاوت است و از تکنولوژی Qualcomm پشتیبانی می‌کند که گفته می‌شود بهتر و ایمن‌تر است. با انجام یک اسکن 3D از چاپ چهره شما شاید بتوان فیس آیدی‌ها را گول زد اما این گوشی زمانی باز می‌شود که انگشت شصت خود را روی دستگاه قرار دهید. یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی وجود جک ۳٫۵ میلی‌تری است که به مدت ۱۰ سال جای خود را حفظ نموده است. سامسونگ یکی از چند سازنده گوشی هوشمند است که جک استاندارد هدفون را در سال ۲۰۱۹ از گوشی‌های خود حذف ننموده است و این کار را با وجود معرفی Galaxy Buds بی‌سیم انجام داده است.
دوربین
Galaxy S10 سامسونگ می‌خواهد شما قادر باشید در هر زاویه‌ای که قرار دارید عکس خود را ثبت نمایید بدون اینکه به عقب یا جلو بروید و این با وجود لنزهای تله فوتو ۱۲ مگاپیکسل، ۱۲ مگاپیکسل معمولی و لنز فوق العاده ۱۶ مگاپیکسل میسر شده است. دیدگاه ۱۲۳ درجه‌ای سامسونگ نسبتا میدان دید وسیعی را به شما می‌دهد و هدف از آن عدم نیاز به پشت کردن به کناره‌های یک ویو در یک عکس است. اما ممکن است عکس‌های شما قدری غیر واقعی و غیر طبیعی به نظر برسد. از پشت به جلو می‌آییم و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسل را شاهد هستیم اما اگر نسخه S10 Plus استفاده نمایید یک دوربین ۸ مگاپیکسل هم برای افزایش عمق در عکس‌های پرتره خواهید دید. بهینه‌ساز صحنه در دوربین سامسونگ از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد که قادر به تشخیص و تفاوت بین گربه و سگ برای تنظیم پارامترهای مختلفی از جمله تعادل رنگ سفید است. ویژگی جدید دیگری اینکه دستگاه از موتور پردازش عصبی برای بهتر شدن ویوهای عکس شما بهره می‌برد به نحوی که به شما می‌گوید گوشی را چه مقدار به سمت‌های مختلف سوق دهید تا عکس‌هایتان بهتر ثبت شوند. در ثبت ویدئوها، نرم افزار به منظور ضبط فیلم با استاندارد HDR10 ارتقا یافته است. سامسونگ می‌گوید این به این معنی است که کلیه ویدئو‌ها با کیفیت فوق العاده HD همانند دوربین عکسبرداری GoPro Hero7 Black تصاویر را ثبت می‌کنند.
مشخصات و باطری
سامسونگ با توجه به اینکه در کدام کشور ساکن هستید سخت افزار متفاوتی از این دستگاه را به شما ارائه می‌دهد. عرضه جدیدترین پردازنده Snapdragon یا Exynos بر روی این دستگاه‌ها انجام می‌شود. Qualcomm Snapdragon 855 سرعت فوق العاده‌ای را در بنچ مارک‌ها برای آندروید به ثبت رسانده است. اما آیفون XS هنوز هم از این دستگاه کمی سریعتر است. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم بوده و ارتقاء جدیدی بر روی ۴ گیگابایت رم S9 صورت گرفته و همچنین شامل دو نسخه ۱۲۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت است. » باطری بر روی این دستگاه یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که ارتقاء ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت آن از S9 رقم خورد و با توجه به اینکه صفحه نمایش قدری از مدل قبلی بزرگتر شده سامسونگ ظرفیت باطری را هم قدری افزایش داده است. » وای فای همچنین این دستگاه از سخت افزار جدید وای‌فای اینتل پشتیبانی می‌کند که چهار برابر سریعتر از استاندارد 802.11ax است. اما توجه نمایید که به یک روتر جدید نیاز خواهید داشت تا واقعا از این استاندارد پشتیبانی نماید. آیا قدرت خرید این دستگاه را دارید؟ آیا تجربه استفاده از این دستگاه‌ها را داشته‌اید؟ لطفا نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک گذارید.
۷۸
منبع : techradar

نظرات کاربران|   ۰  نظر
برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید   |   وارد شوید
نظرات کاربران
تاکنون دیدگاهی ارسال نشده است   |   اولین مال شماست :)
تبلیغات
جهت درج تبلیغات درخواست خود را به ایمیل ما ارسال نمایید...
Copyright © 2016 - 2024 enjaneb.com | All rights reserved.
Made in Iran