اینجانب
قلب کسب‌و‌کار شماست

چگونه سرویس چت آنلاین به افزایش فروش کسب‌وکارها کمک می‌کند؟


امیررضا | شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰, ۱۹:۵۱
مدت زمان مطالعه : ۳ دقیقه
با توجه به پیشرفت تکنولوژی، اکثر کسب‌وکارها برای برقراری ارتباط با مشتری از طریق کانال‌های آنلاین در تلاش هستند. آن‌ها برای رشد و پیشرفت بایستی پشتیبانی با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهند.کار آفرینان از ابزار‌های مختلفی برای افزایش بازدید و افزایش فروش وب سایت استفاده می‌کنند. در میان همه، ابزار‌ پشتیبانی چت زنده تحسین برانگیز‌ترین و کارآمدترین ابزار برای افزایش فروش است.
فهرست مطالب
۱ـ وفاداری و حفظ مشتری را افزایش می‌دهد: ۲ـ نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد: ۳ـ مزیت رقابتی ایجاد می‌کند:
طبق مطالعه‌ای مشخص شد که بسیاری از مشتریان در هنگام خرید آنلاین از یک فرد زنده کمک می‌خواهند. ۴۴٪ از مشتریان گفته‌اند که پاسخ سوالات توسط یک فرد زنده، در حالی که میان خرید آنلاین هستند یکی از مهمترین ویژگی یک وب سایت به شمار می‌رود.
طبق مطالعه مشخص شده که مشتریانی که از پلتفرم گفتگوی زنده شما استفاده می کنند سه برابر بیشتر احتمال خرید دارند :)
طبق تحقیقاتی دیگر مشخص شد که ۶۳٪ بیشتر احتمال دارد مشتری به وب سایتی که سرویس چت آنلاین دارد برگردد و ۶۳٪ احتمال خرید مجدد از سایت وجود دارد و همچنین ۳۸٪ پاسخ دهندگان گفته‌اند که خرید خود را بخاطر جلسه چت آنلاین انجام داده‌اند. دلایل زیر شما را قانع می‌کند که از پشتیبانی چت آنلاین برای وب سایت خود استفاده کنید: بنا به دلایل متعددی گفتگوی آنلاین می‌تواند منجر به افزایش فروش وب سایت گردد. افزایش فروش بوسیله چت آنلاین که در اینجا راه‌های افزایش فروش به واسطه چت آنلاین را برایتان می‌آوریم:
۱ـ وفاداری و حفظ مشتری را افزایش می‌دهد:
گفتگوی زنده برای مشتریان بسیار راحت است و همچنین شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا در کوتاهترین زمان ممکن خواسته مشتریان را برطرف کنند. یکی از دلایلی که مشتریان خرید را رها می‌کنند این است که در هنگام پیدا کردن محصول مورد نیاز خود دچار سردر گمی می‌شوند، حال شما با گفتگوی زنده این نگرانی را از مشتری برطرف می‌کنید و از این طریق فروش و نرخ تبدیل را افزایش می‌دهید. گپ زنده این امکان را به نمایندگان می‌دهد تا همراه مشتریان به گشت و گذار بپردازند و در لحظه به سوالات آن‌ها پاسخ دهند. طبق تحقیقات چت آنلاین وب سایت ۷۳٪ میزان رضایت مشتری را شامل می‌شود که این بالا‌ترین میزان در بین کانال‌های خدمات به مشتری است. از این رو می‌توان نتیجه گرفت که فعال کردن چت آنلاین می‌تواند باعث افزایش وفاداری و حفظ مشتری شود و در نتیجه افزایش درآمد وب سایت را به همراه داشته باشد که این جزء مزایای چت زنده برای وب سایت می‌باشد.
۲ـ نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد:
سرویس گفتگوی زنده به شما کمک می‌کند تا در زمان کوتاه درخواست‌های مشتری را برطرف کنید و این امکان در مقایسه با تلفن و ایمیل خیلی راحت‌تر و سریع‌تر است و همچنین چت آنلاین زمان انتظار مشتری را کاهش می‌دهد و آن‌ها می‌توانند خرید آنلاین خود را ادامه دهند. علاوه بر این چت زنده با ویژگی‌هایی مانند اشتراک گذاری صفحه به نمایندگان این امکان را می‌دهد تا آن‌ها صفحه مورد نظر مشتری را با او به اشتراک بگذارند و کار مشتری را آسان کنند. طبق نظرسنجی انجام شده توسط مشاور اندرسون، ۶۲٪ از مشتریان اینترنتی اظهار داشته‌اند که در صورت وجود پشتیبانی آنلاین، محصولات بیشتری را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند و علاوه بر این میزان ترک سبد خرید را هم ۳۰٪ کاهش می‌دهد.
۳ـ مزیت رقابتی ایجاد می‌کند:
این روزها به سرعت تعداد رقبا افزایش می‌یابد و برجسته شدن و تمایز شرکت‌ شما از دیگران بسیار اهمیت دارد. با کمک چت آنلاین می‌توانید تجربه شخصی‎سازی شده و همچنین رضایت خاطر به مشتری بدهید. طبق مطالعه‌ی دیگر مشخص شده که مشتریانی که از پلتفرم گفتگوی زنده شما استفاده می‌کنند سه برابر بیشتر احتمال خرید دارند، زیرا این روش تعامل مستقیم و شخصی را با مشتری فراهم می‌کند. علاوه بر این، فعال کردن سرویس چت زنده به شما کمک می‌کند تا در مقایسه با سایر ابزار‌ها مانند تلفن و ایمیل هزینه‌های اضافی را کاهش دهید. خلاصه مقاله: استفاده از پلتفرم چت آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد زیرا به جادو کردن و حفظ بیشتر مشتری کمک می‌کند. افزایش تعداد مشتری منجر به افزایش فروش و کسب درآمد آنلاین خواهد شد. از این رو می‌توان اظهار داشت که پشتیبانی آنلاین کلید رشد و شکوفایی در بازار آشفته امروز می‌باشد. شرکت اینجانب به عنوان پلتفرمی برای ارائه انواع ابزارهای چت آنلاین توانسته با سال‌ها سابقه و تجربه در این حوزه یکی از شرکتهای موفق در ابزار چت انلاین به شمار رود. اینجانب قلب کسب‌وکار شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی اینجانب، شما را راهنمایی کرده و بتوانید با کمک سرویس چت آنلاین کسب‌وکار خود را رونق بخشید. لطفا برای ما بگویید که این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بوده است.
۱۶۵
منبع : businessblogshub

نظرات کاربران|   ۰  نظر
برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید   |   وارد شوید
نظرات کاربران
تاکنون دیدگاهی ارسال نشده است   |   اولین مال شماست :)
تبلیغات
جهت درج تبلیغات درخواست خود را به ایمیل ما ارسال نمایید...
Copyright © 2016 - 2024 enjaneb.com | All rights reserved.
Made in Iran