اینجانب
قلب کسب‌و‌کار شماست

اپل مک مینی ۲۰۱۸ همان ترفندهای قدیمی اما با طراحی جدید


امیررضا | یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷, ۱۷:۴۸
مدت زمان مطالعه : ۲ دقیقه
پس از یک مدت طولانی ۴ ساله بالاخره اپلی‌ها تصمیم گرفتند این غول کوچک را باز طراحی نمایند. تقریبا همه چیز دستخوش تغییر شده، از پورت‌های تاندربولد تا درگاه‌های USB-C، HDMI 2.0 و ارائه پورت اترنت با سرعتی نزدیک به ۱۰ گیگابیت.
مدل‌های قبلی دارای رم‌هایی غیر ارتقاء بودند اما این‌بار ۲ رم DDR4 قابل تعویض بر روی این دستگاه‌ها قرار گرفته است.
مدل‌های قبلی دارای رم‌هایی غیر ارتقاء بودند اما این‌بار ۲ رم DDR4 قابل تعویض بر روی این دستگاه‌ها قرار گرفته است.برخی از درگاه‌ها از جمله درگاه کارت حافظه Micro SD هم حذف شده‌اند. شرکت اپل ظاهر مربعی‌شکل مک‌مینی با گوشه‌های گرد را در مدل‌های جدیدش حفظ کرده است. این دستگاه‌ها همواره مخاطب‌پسند بوده و اپل نشان داده که برای بازخوردهای ‌رسیده از سوی کاربرانش، احترام قائل بوده است. مک مینی ۲۰۱۸ اپل از دو اسلات رم SO-DIMM قابل‌ارتقاء بهره می‌برد و طراحی مسطح بدنه، آن را به انتخابی جذاب مبدل کرده است.
بدنه‌ی خاکستری‌رنگ دستگاه از جنس آلومینیوم بازیافتی است که واقعا جلوه‌ی زیبایی دارد و تا حد زیادی به دیگر محصولات آلومینیومی اپل شبیه است.
در کنار این موارد، نسل جدید مک مینی قرار است در چند مدل با پردازنده‌های نسل هشتمی ۶ هسته‌ای و چهار هسته‌ای عرضه شود. حافظه‌ی گرافیکی مک مینی ۲۰۱۸ عملکردی تا ۶۰ درصد سریع‌تر از نسل قبل دارد و این دستگاه به تراشه‌ی امنیتی جدید T2 تجهیز شده است. مدل پایه‌ی مک مینی جدید با ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی ۳.۶ گیگاهرتز Core i3 اینتل، با قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.
آیا تجربه کار با این دستگاه را داشته‌اید؟ با ثبت نظر تجربه خود را با کاربران به اشتراک گذارید.
۸۱
منبع : cnet

نظرات کاربران|   ۰  نظر
برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید   |   وارد شوید
نظرات کاربران
تاکنون دیدگاهی ارسال نشده است   |   اولین مال شماست :)
تبلیغات
جهت درج تبلیغات درخواست خود را به ایمیل ما ارسال نمایید...
Copyright © 2016 - 2024 enjaneb.com | All rights reserved.
Made in Iran