اینجانب
قلب کسب‌و‌کار شماست

۱۱ راه افزایش شهرت و محبوبیت در اینستاگرام که تا به حال نمی دانستید


امیررضا | یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷, ۱۵:۱۹
مدت زمان مطالعه : ۵ دقیقه
یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های سیاره ما اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در سرتاسر جهان دارد که ماهانه به اشتراک ۶۰ میلیون عکس می‌پردازند. اینستاگرام با فعالیت موثر خود توانست قشر وسیعی از افراد از جمله کودکان تا افرادی که فعالیت تجاری می‌کنند را درگیر کند.

به نظر میرسه که این عالیه این طور نیست؟
فهرست مطالب
۱_ ایجاد یک هشتگ منحصر به فرد ۲_ استفاده از هشتگ‌های خاص ۳_ در بحث‌های داغ شرکت کنید ۴_ درج آدرس سایت ۵_ درج توضیح برای هر پست ۶_ استفاده از نمایه‌های اثرگذار ۷_ ویرایش کنید نه حذف ۸_ اضافه کردن tag (برچسب) به عکس ۹_ صاحب سبک باشید ۱۰_ اضافه کردن منطقه مکانی ۱۱_ به دنبال کنندگان‌تان توجه کنید
در ادامه به بررسی راهکارهای افزایش محبوبیت در اینستاگرام می‌پردازیم:
۱_ ایجاد یک هشتگ منحصر به فرد
شاید بارها نام هشتگ به گوشتان خورده باشد اما معنای آن را به درستی ندانید. هشتگ به علامت # شارپی گفته میشود که در ابتدای کلمات خاصی قرار می‌گیرد. با این کار کلمه مورد نظر را با هشتگ آن کلمه یا موضوع آن می‌شناسند.
با اینکار می‌توان کاربران را مجاب کرد که چنانچه پست‌شان با موضوع هشتگ شما هم‌خوانی دارد آن را با هشتگ شما به نمایش بگذارند. این عمل موجب این می‌شود تا شانس شما برای دیده شدن بیشتر شده و کاربران علاقه‌مند به آن هشتگ و موضوع سریع‌تر محتوای شما را مشاهده نمایند.
نکته اول اینکه هشتگی مختص به خود ساخته و در نمایه صفحه خود قرار دهید. نکته دوم اینکه هشتگ خود را در جاهای مختلف مانند کانال تلگرام، ایمیل‌ها، تبلیغات چاپی و. . قرار دهید تا مردم با هشتگ شما بیشتر آشنا شوند.
۲_ استفاده از هشتگ‌های خاص
گاهی موضوع پست شما با موضوعات داغ اینستاگرام هم‌ جهت می‌باشد. این یک لحظه حساس برای شماست. شما می‌باید آن هشتگ را با هشتگ خاص خود در پایین پست جدیدتان لحاظ نمایید تا شانس شما برای دیده شدن افزایش یابد. اما توجه نمایید که این کار باید در دفعات متعدد صورت گیرد تا به یک نتیجه مطلوب دست یابید.
۳_ در بحث‌های داغ شرکت کنید
در گفت و گو‌های پر مخاطب و چالش برانگیز شرکت کنید. این کار باعث می‌شود دیگر کاربران با شما آشنا شوند، به صفحه شما آمده پست‌هایتان را مشاهده کرده و حتی شما را دنبال نمایند. از گذاشتن مطالب غیر مرتبط هم پرهیز نمایید.
۴_ درج آدرس سایت
اگر صاحب وب‌سایتی هستید و می‌خواهید بخشی از ترافیک سایت خود را به دنبال کنندگان صفحه‌تان اختصاص دهید خب اینکار برای شما میسر شده است. در قسمت بالای صفحه به بخش ویرایش پروفایل رفته و آدرس url خود را قرار دهید. همچنین می‌توانید دو هفته یکبار لینک را با لینک جدیدی جایگزین نمایید.
۵_ درج توضیح برای هر پست
استفاده از تصاویری که معنای زیادی با خود به همراه دارند ارزش هزار کلمه را دارد اما شما نمی‌توانید کلمات و جملات را به طور کامل فراموش نمایید. حتی شاید نیاز باشد که داستان سرایی نمایید. به هر حال درج جملات انگیزشی و پر معنا در زیر پست‌هایتان کمک شایانی به شما خواهد کرد.
۶_ استفاده از نمایه‌های اثرگذار
گاهی از مواقع پست جدیدی قرار داده شده اما دنبال کنندگان شما آنرا ندیده‌اند. با استفاده از نمایه خود (استوری) می‌توانید همه آن‌ها را با خبر نموده و پست جدیدتان را به نمایش گذارید.
۷_ ویرایش کنید نه حذف
بعضی از مواقع خواهان آن هستید که به توضیح پست‌تان یک جمله، هشتگ، آیدی یا. . اضافه نمایید خب نیاز نیست که پست را حذف نموده و دوباره از نو پست بگذارید. از بالای همان پست سه نقطه را فشرده و گزینه ویرایش را فشار دهید.
۸_ اضافه کردن tag (برچسب) به عکس
شما میتوانید بر روی عکس‌هایتان آیدی صفحه خود یا دیگران را برچسب نمایید. با اینکار می‌توان آیدی صفحات دیگر خود را هم قرار دهید تا دیگران با صفحات مختلف شما آشنا شوند. برای اینکار به سه نقطه بالای عکس رفته و گزینه ویرایش را فشار دهید. بعد گزینه tag را فشرده و بعد بر روی عکس ضربه بزنید و از لیست آیدی خود را انتخاب کرده یا جستجو نمایید.
۹_ صاحب سبک باشید
اگر هنرمندید یا طراح، می‌توانید پست‌های خود را بر اساس سبک‌های مختلف قرار بدهید. این کار باعث می‌شود چشم دنبال کنندگان‌تان از دیدن پست‌هایتان خسته نشود. اما اگر سبک ندارید می‌توانید از ویرایش‌گرهای عکس اینستاگرام استفاده نمایید تا منتوع‌تر دیده شوید.
مثلا می‌توانید یک در میان تصاویر رنگی، سیاه و سفید قرار دهید یا محتوای خود را در چندین پست به هم مرتبط نشان دهید.
۱۰_ اضافه کردن منطقه مکانی
برای پست خود در هنگام ارسال منطقه مکانی تعیین نمایید. با این کار کاربران هدف در جست‌وجوهای مکانی خود به پست‌های شما برخورد می‌کنند و شانس شما برای دیده شدن افزایش می‌یابد.
۱۱_ به دنبال کنندگان‌تان توجه کنید
اینستاگرام مانند برخی از شبکه‌های اجتماعی که صرفا یک پلتفرم پخش هستند نیست! در اینجا شما با تعامل و صحبت است که می‌توانید ارتباط‌هایی موثر را رقم زده و برای خود دنبال کنندگان جدیدی پیدا نمایید.

آیا شما به اینستاگرام آشنا هستید؟ آیا علاقه‌مند به اشتراک لحظه‌های ناب خود هستید؟
۲۷۸
منبع : inc

نظرات کاربران|   ۰  نظر
برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید   |   وارد شوید
نظرات کاربران
تاکنون دیدگاهی ارسال نشده است   |   اولین مال شماست :)
تبلیغات
جهت درج تبلیغات درخواست خود را به ایمیل ما ارسال نمایید...
Copyright © 2016 - 2024 enjaneb.com | All rights reserved.
Made in Iran